Hou hier rekening mee als je gaat verhuizen naar een nieuw bedrijfspand

nieuw bedrijfspand

Verhuizen is altijd een stressvolle periode. Niet alleen moet je omgaan met financiële zaken van een nieuw huis kopen, de hypotheek rond krijgen en al je oude spullen opruimen, ook moet je gaan nadenken over hoe je de nieuwe woonruimte zult inrichten. Deze stress geldt nog meer voor wanneer je verhuist naar een nieuw bedrijfspand, zeker omdat je ook nog alle zorgen van de werknemers met je meedraagt.

Structureer de verhuizing zoveel mogelijk

Misschien heb je wel via www.lockersandmore.nl een metalen locker of twintig ingekocht die nu allemaal verplaatst moeten worden, wat zeker geen makkelijke klus is. Hier hebben we wat tips om de verhuizing naar een nieuw bedrijfspand wat soepeler te laten verlopen.

Als bedrijfsbaas heb je niet alleen veel werknemers onder je hoede, je hebt waarschijnlijk ook erg veel bezittingen en objecten die heelhuids aan moeten komen in het nieuwe pand. Hierdoor is het het makkelijkst om gestructureerd te verhuizen. Het kan goed voorkomen dat je tussen al je bureaus geneigd bent om er eentje te vergeten, of dat je muizen van de computers over het hoofd ziet. Houd een boekhouding bij van hoeveel exemplaren van elk product je weet dat je in je bedrijf hebt en label ze. Als je via www.lockersandmore.nl bijvoorbeeld een metalen locker of twintig hebt, label dan elke locker met een nummer zodat je later kan nagaan of het compleet is.

Doe wellicht nieuwe aankopen

Een verhuizing naar een nieuw bedrijfspand betekent in sommige gevallen een downgrade na wat financiële zorgen. In dat geval heeft het natuurlijk geen zin om nieuwe spullen in te kopen, zeker als je deze niet kwijt kunt. Als je echter de verhuizing maakt naar een groter pand met meer ruimte dan je voorheen had, zouden nieuwe spullen en een grotere inrichting wellicht wijs zijn, zeker als je meer werknemers zult hebben om de ruimte op te vullen. Zo kun je overwegen om via www.lockersandmore.nl een nieuwe metalen locker te kopen zodat collega’s hun persoonlijke spullen en bedrijfsspullen kwijt kunnen.