Een kliklijst kun je gebruiken voor het ophangen van een foto. Maar ook wordt dit vaak gebruikt als promotiemateriaal in een supermarkt. Je ziet dan verschillende kliklijsten in de ramen en op de straat staan. Hier kun je makkelijk een actie in ophangen en vervangen. Door de lijst op te klikken kun je het oude eruit halen en het nieuwe erin zetten. Hoe groter de lijst is hoe beter dit opvalt. Maar het is afhankelijk van de doeleinden waarvoor je het wil gaan gebruiken.
Welke soorten display materialen zijn er?
Er zijn diverse soorten display materialen. Je kunt er voor kiezen om een stoepbord te gebruiken waarmee je de klanten naar binnen probeert te lokken. Wel moet je hiervoor toestemming hebben van de gemeente. Maar je kunt er ook voor kiezen om in de winkel ruiten acties en promoties op te hangen. Dit doe je dan vaak met kliklijsten. Maar ook kun je reclame borden laten bedrukken die je verspreid over de winkel ophangt.
De juiste lijst vinden voor jouw foto
Het vinden van de juiste lijst voor een foto is nog niet zo makkelijk. Je hebt allereerst een bepaald formaat van de foto laten afdrukken. Hier wil je dan ook een bijpassende lijst bij vinden. Maar daarbij let je natuurlijk ook op het materiaal en de passe partout. Deze kun je dan ook in de maten laten maken die jij wenst. De ene vind het juist weer mooi om een grote lijst met een kleine foto te hebben. Waar de andere het juist weer precies andersom doet.
De aandacht van de klant trekken met een stoepbord
Met een stoepbord trek je de aandacht van klanten. Wanneer zij door de druk bezette straten lopen vallen ze bijna over dit bord. Hun aandacht gaat hier dan ook vaak naar toe. Het slimste is om hier iets te laten zien wat jou winkel uniek maakt. Dit kan een populair product zijn maar ook een hoge korting op een aantal producten. Het doel is dan ook om de klant naar binnen te krijgen. Vervolgens zullen zij weer overgaan tot het kopen van spullen. Dan is jouw doel bereikt!